Jäsenyys

Yhdistyksen jäseneksi voivat liittyä kaikki Helsingin työväenopiston opiskelijat. Jäsenyys on maksutonta.  Yhdistyksen tapahtumista ja ajankohtaisista asioista tiedotetaan tarvittaessa myös jäsenkirjeellä.

Jäsenenä sinulla on mahdollisuus vaikuttaa yhdistyksen toimintaan ja sitä kautta opiston toimintaan, kuten  opetusohjelmaan.  Jäsenenä saat alennusta joistakin opiskelu-tarvikkeista.

Voit jättää jäsenhakemuksen myös sähköisenä   linkistä. Jäsenetuja käyttääksesi sinun tulle silti hankkia leimattu jäsenkortti.

Olemme lisänneet kotisivuun jäsensivun. Jäsensivu on kaikille jäsenille tarkoitettu alue, jonne jäsenet voivat kirjautua omilla tunnuksillaan.

Jäsenet voivat myös päivittää omia jäsentietojaan kirjautumalla jäsensivulle.

Yhdistyksen aktiivijäsenet saavat alennusta opiston kurssimaksuista.

Jäseneksi voi liittyä hankkimalla jäsenkortin, joita on saatavissa opiston toimipaikoista ja Oppiskahviosta (Helsinginkatu 26).

Uudistimme jäsenkorttia.  Aikaisemmat kortit ovat edelleen voimassa. Älä täytä uutta!

Jäsenrekisteriin merkitseminen edellyttää vähintään nimen ja kotipaikan. Muutkin tiedot ovat tarpeen yhdistyksen toiminnan suunnittelua ja kehittämistä varten.

Huolehdithan siitä, että kortin alempi osa jää yhdistykselle jäsenrekisteriin merkitsemistä varten.

Mikäli yhteystietosi ovat muuttuneet, ilmoitathan siitä. Erityisesti sähköpostiosoite on tärkeä sillä jatkossa olemme yhteydessä jäseniin pääasiassa sähköpostitse.