Jäsenyys

Lähde  mukaan yhdistyksemme  toimintaan! Yhdistyksen jäseneksi voivat liittyä kaikki Helsingin työväenopiston opiskelijat.

Jäsenenä sinulla on mahdollisuus vaikuttaa yhdistyksen toimintaan ja sitä kautta opiston toimintaan, kuten  opetusohjelmaan.

Jäseneksi voi liittyä hankkimalla jäsenkortin, joita on saatavissa opiston toimipaikoista ja Oppiskahviosta (Helsinginkatu 26). Voit myös liittyä jäseniksi suoraan täyttämällä alla olevan kaavakkeen.

Jäsenyys on tällä hetkellä maksutonta.

Jäsenenä saat alennusta mm. taiteilija- ja käsityötarvikkeista. Etuja tarjoavat yritykset vaihtelevat. Listauksen jäsenduista löydät täältä.

Lisäksi yhdistyksen aktiivijäsenet saavat alennusta opiston kurssimaksuista.

Mikäli yhteystietosi ovat muuttuneet, ilmoitathan siitä. Erityisesti sähköpostiosoitteen on hyvä olla ajan tasalla sillä jatkossa olemme yhteydessä jäseniin pääasiassa sähköpostitse. Voit päivittää jäsentietosi sivun lopusta löytyvällä lomakkeella. ÄLÄ siis täytä jäsenhakemusta uudelleen, mikäli olet jo jäsen.

Jäseneksi liittymislomake

Mikäli yhteystietosi ovat muuttuneet, ilmoitathan siitä. Erityisesti sähköpostiosoitteen on hyvä olla ajan tasalla sillä jatkossa olemme yhteydessä jäseniin pääasiassa sähköpostitse. Voit tehdä sen alla olevalla lomakkeella.