Matkat ja retket

Ajankohtainen opistolaisyhdistyksen retkiohjelma löytyy täältä.

Järjestämme  puutarha-aiheisen retken.

TO  30.5  KULTTUURIPAKETTI MATHILDAN TAIKAA JA PUUTARHAA

Lähtö klo 9.00 Opistotalolta Helsinginkatu 26 . Tutustutaan Mathildedalin ruukkikylään ja sen historiaan. Retken aikana kurkistamme alueen ja koko Suomen teolliseen historiaan , tarinoihin ja tapahtumapaikkoihin . Ohjelmassa  kahvit leivonnaisella Cafe Mathildedalissa. Oppaan johdolla teemme pienen kävelyretken ka kurkistamme Teijon alueen ruukkien historiaan ja tähän päivään sekä vierailemme Teijon Tehtaat vuosisatojen saatossa- historia näyttelyssä. Tutustumme myös alpakka kierroksella kävellen alueella laiduntaviin alpakoihin ja niiden elämään. Lounaan saamme nauttia Ravintola Ruukin krouvissa.  Paluumatkalla Teijosta käymme puutarhassa taimi-, yrtti- ja kukkaostoksilla. Retken aikana on paljon ostosmahdollisuuksia. Varaa myös käteistä rahaa maksukortin lisäksi. Ennakkoon ilmoitetut ruoka-aine-allergiat otetaan huomioon. Paluu viimeistään klo 18.00

Retken hinta on 77,00€ jäsen ja 82,00€ ei opistolaiyhdistyksen jäsen . Sitovat ilmoittautumiset  ja maksu 20.5.2019 mennessä: ilmoittautumiset s-postilla ja maksu tilille: . Tili FI9480001901234477  , maksun saaja  Retkeily . Käytä retken yhteydessä VIITENUMEROA 8837 .  Tuula Halmirinne , tuula.halmirinne@pp.inet.fi   .