Maksut ja vastuut

Tili: FI94 8000 1901 2344 77, Maksun saaja: HTO Retkeily. Käytä retken yhteydessä olevaa viitenumeroa.

Lipunmyynti ti 6.11. ja ti 15.1. klo 16.00 -17.00 kahviossa 2 krs, Helsinginkatu 26, HKI

Vaikka retki olisi täynnä, kannattaa kysyä viimehetken paikkoja. Muista ilmoittautua ensin joko retken vetäjälle tai lipunmyynnissä ja maksa retki vasta sitten kun paikka on varattu.

Lippujen myynti: Ilmoittautuessa on annettava kaikkien lähtijöiden nimet ja puhelinnumerot sekä mielellään sähköpostiosoite. Teatterimatkojen ja konserttien maksut tulee maksaa 5 viikkoa ja muut retket 4 viikkoa ennen tapahtumaa.  Lipunmyyjä opistolla, Helsinginkatu 26, 2. krs kahvio klo 16.00 -17.00 Lipunmyyntiä pidetään ala-aulassa kahvion ollessa suljettuna.

Jos maksat käteisellä, varaathan tasarahan. Vasta maksettu matka on vahvistettu varaus. Suosittelemme tilille maksamista, tilitiedot esitteen alussa. Jos maksaja on muu kuin retkelle lähtijä, siitä on ilmoitettava ennen maksua matkanvetäjälle.

HUOM.! Hintoihin ei sisälly matkavakuutusta. Noudatamme yleisiä valmismatkaehtoja ja/tai matkakohteen omia peruutusehtoja. mm. teatteriliput vahvistetaan n. kuukautta ennen esitystä. Ruokailut vahvistetaan yleensä n. 1-2 viikkoa ennen tapahtumaa.

Jos retkeläisen liikkumiseen tarvitaan avustajaa, niin se on itse järjestettävä ja kustannettava myös avustajan retkimaksu.

Ilmoittaudu sähköpostilistalle sipsukoponen@hotmail.com ja saat ajankohtaista tietoa ja uuden ohjelman.

Lähetä oma matkavinkkisi meille. Tule mukaan jäseneksi Retkeilytoimikuntaan suunnittelemaan ja vetämään retkiä. Linkki vasemmalla palstalla.

Muista ilmoittaa jos s-postiosoitteesi muuttuu.  Muutokset ovat mahdollisia. Kaikki osallistuvat matkalle omalla vastuullaan ja kustannuksellaan. Varmista, että kotimatka- ja vastuuvakuutukset ovat kunnossa sisältäen matkan peruutusturvan.