Retkiohjelma

Lisäys retkiohjelmaan

SU 25.8.        BUSSIRETKI LEHMIRANTAAN ELÄKELIITON LOMAKESKUKSEEN

Lähtö klo 9.30 opistolta, Helsinginkatu 26. Lounas klo 14.00. ja talon esittely. Matkalla poiketaan Kalliolaakson linnassa. Kansallispukukavalkadi ja päivätanssit. Uintimahdollisuus. Erikoisruokavaliot ennakkoon, jotta nehuomioidaan.

Hinta jäsenelle 57 € ja ei jäsen 62 € Viim. ilm. pv 1.8.

TO-SU 19.-22.9. LÄHDE MARTTOJEN MATKASSA AHVENANMAAN                SADONKORJUUMARKKINOILLE. UPEALLA VIKING GRACE LAIVALLA.

PYYDÄ OHJELMA sipsukoponen@hotmail.com tai p. 0505649365 Hinta n.250€

(Viite 8824) Sirkka Koponen, 050 564 9365 sipsukoponen@hotmail.com

La 7.9.2019  klo 8.45  TÄYNNÄ

Lähde bussiretkelle Suomen lasimuseoon, Vanajaveden opistonTekstiilit uusiks -tapahtumaan ja Wetterhoff-myymälään! Retken hinta 29 €.

Lähtö Opistotalon takaa os. Alppikatu 24, la 7.9. klo 8.45.  Paluu n. klo 17.00

Menomatkalla tutustumme Suomen lasimuseoon Riihimäellä. Tekstiilit uusiks -tapahtumassa on luento, työpajoja, näyttely, kahvila ja kirpputori. Lisätiedot-linkistä näet kuvia viime vuoden tapahtumasta. Wetterhoff-myymälä on tunnettu mm. laajasta lankavalikoimastaan. Retki järjestetään yhteistyössä työväenopiston Opistolaisyhdistyksen Retkeilytoimikunnan kanssa, joka hoitaa kuljetuksen, ilmoittautumisten vastaanoton ja maksut.

Sitovat ilmoittautumiset (nimi ja matkapuhelinnro) ja retkimaksu15.8. mennessä sähköpostilla: tuula.halmirinne@pp.inet.fi.

Retken hinta   29,00 €  maksetaan ilmoittautumisen jälkeen tilille FI94 8000 1901 2344 77, maksun saaja HTO Retkeily, viitenumero   8837. Maksettu matka on vahvistettu matka. Hinta ei sisällä matkavakuutusta.

Sisäänpääsy Lasimuseoon Museokortilla tai omalla kustannuksella  4€, opastus sisältyy hintaan. Ruokailu ja kahvittelut retken aikana omalla kustannuksella. Lisätietoja matkaehdoista alla olevasta opistolaisyhdistyksen linkistä.

Tiedot ovat myös Ilmonet sivuilla mutta sitä kautta ei ole ilmoittautumista.

Kurssitunnus H195963