Yhdistyksemme

Opistolaisyhdistyksen tarkoituksena on kehittää yhteistyötä Helsingin Työväenopiston  opiskelijoiden ja henkilökunnan välillä, ylläpitää ja edistää kulttuuri- ja harrastustoimintaa sekä kannustaa ja tukea opiskelua työväenopistossa sekä  edistää aikuisopiskelua. Yhdistys toimii yhdyssiteenä työväenopiston opettajien ja opiskelijoiden välillä.

Yhdistyksen jäseneksi voivat liittyä kaikki Helsingin työväenopiston opiskelijat. Jäsenyys on maksutonta. Jäsenkortteja on saatavissa työväenopiston toimipisteiden toimistoista sekä Oppiskahviosta.

Yhdistyksen säännöt löytyvät täältä

Jäsenenä sinulla on mahdollisuus vaikuttaa yhdistyksen toimintaan ja sitä kautta opiston toimintaan, kuten  opetusohjelmaan. Jäsenkortin esittämällä voit saada alennuksia  joiltakin liikkeiltäJäsenedut

Haluatko tulla mukaan toimintaamme. Ota yhteyttä.

Oppiskahvion lounas tarjoaa päivittäin vaihtuvia keittoja ja muutakin purtavaa.

Yhdistyksen toimintaa

Hallitus. Hallituksen tulevat kokousajat löytyvät täältä.

Tiedotus  vastaa yhdistyksen tiedottamisesta ja julkaisee Oppisviesti-lehteä

Retkeilytoiminta järjestää erilaisia retkiä ja tutustumiskäyntejä.

Viljelypalstatoiminta  Vuosaaren Uutelassa.

Senioritoiminta vastaa iäkkäämpien opiskelijoden virkistystoiinnasta.

Pohjoinen toimintaryhmä Pohjoiseen opetusalueeseen kuuluvat Oulunkylä (Patola, Veräjämäki ja –laakso), Käpylä, Koskela, Maunula, Metsälä, Pirkkola, Pakila ja Paloheinä.

Keskinen toimintaryhmä Toimikunta osallistuu eri toimipisteissa opiston järjestämien tilaisuuksien avustamiseen eri muodoin Kallion kaupunginosan alueella.

Oppiskahvio Opistotalolla (Helsinginkatu 26). Oppiskahvio ja lounaslista

Zachris Castrenin säätiö myöntää apurahoja opiston ulkopuolisiin opintoihin. Apurahahakemuksen voit tulostaa täältä.

Yhteystietomme näet täältä.

Yhdistyksen säännöt löytyvät täältä.

Tervetuloa mukaan toimintaamme!