Viestintä

Yhdistyksen viestintää halutaan kehittää vuorovaikutteiseksi siten että opiskelijoiden ja muiden toimijoiden tarpeet ja toiveet sadaan esille ja keskusteluun.

Toivomme teidän osallistuvan tähän työhön antamalla palautetta, esittämällä toiveita tai vain kertomalla missä olemme onnistuneet ja mihin vielä voisimme panostaa.

Viestintäryhmä vastaa yhteydenpidosta työväenopiston opiskelijoihin ja opettajiin sekä muuhun henkilökuntaan.

Vastaamme  myös yhdistyksen tiedotteiden julkaisemisesta. Oppisviesti-lehteä valmistellaan.

Hoidamme viestintää opiston toimipaikkojen  ilmoitustauluilla ja yhdistyksen kotisivuilla sekä facebookissa, instagramissa ja twitterissä.  Toiminnasta tiedotetaan myös erilaisten tapahtumien yhteydessä.

Haastamme sinut "Lähde mukaan" -kuvalla tai kirjoittamallasi tekstillä.
Opistolaisyhdistyksen kotisivuilla www.opistolaisyhdistys.fi on palstatilaa lähetyksillesi.

Lähde mukaan esittelemään omia kurssityösi tuotoksia  valitsemillasi kuvilla (1-3 tai ryhmät 3-5).

Kuva-aiheet voivat olla kuvataiteen koko kentästä, valokuvauksen, puutyön, tekstiili-ja käsityön tai vaikkapa kotitalous/ruokakurssien piiristä.

Kaikki kirjoittamasi tekstit ovat tervetulleita. voit liittää mukaan myös lyhyen esittelyn, jos kuvalähetys sitä kaipaa. Näin saat yhdessä tai yksin tekemisen iloa kaikille kotisivujemme kautta.
Vuosi 2020 oli opistolaisyhdistyksemme 100. toimintavuosi. Koronapandemia keskeytti juhlavuoden suunnitelmia ja toteutuksen. Peruimme toimintojamme, Oppiskahvio suljettiin useaan otteeseen sekä kevään tilinpäätöskokous pidettiin syksyllä 2020.

"Lähde mukaan" kuvilla ja/tai tekstillä lähettämällä aineistoa  opistolaisyhdistys.hel.@gmail.com.

Kaikki kuvat ja tekstit ovat tervetulleita!

Kuvat mielellään JPG-tiedostomuodossa. Kuvakoolla tai laadulla ei ole merkitystä. Kännykkäkuvat ovat myös riittävän hyviä.

Voimme myös luvallanne pienentää suuria kuvakokoja nettiin sopivammiksi.
Aineistonne julkaistaan näillä sivuilla kohteessa:

Opiskelijoiden sivut