Palstaviljely

Vuosaaren Uutelassa on opistolaisyhdistykselle vuokrattu puutarhapalsta-alue. Palstatoimintaa organisoi palstatoimikunta yhdistyksen hallituksen alaisuudessa. Toimikunta hoitaa ja hallinnoi sekä valvoo käyttö- ja hoito-ohjeiden noudattamista. Palstaviljelijät asioivat  palstatoimikunnan kanssa. Painikkeiden takaa  ja vasemmasta palstasta pääset sivun muihin osioihin.

Onko sinulla kysyttävää, kerrottavaa, mitä vaan. Ota yhteyttä.

Puuhakasta toimintaa on tarjolla esimerkiksi kesän ja syksyn palstatalkoissa, jossa huolehditaan alueen kunnossapidosta  talkoomuonituksen kera.  Muita hauskuuksia järjestetään mahdollisuuksien mukaan; niin retkiä kuin neuvontatilaisuuksiakin. Talkoopäivät löytyväöt täältä.

Haluatko palstaviljeliäksi?

Palstaviljelijänä sitoudut noudattamaan sekä palstaviljelyohjeistusta että kaupunkiympäristön toimialan yleisiä ohjeita palstaviljelijöille. Klikkaa linkkiä.

Kulovaroitus- ja  kulohälytystilan aikana avotulen teko on kiellettyä kaikialla.

Myös palsta-alueella. Avaa tiedosto.

Vapautuvat palstat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä jonotuslistalta ensisijaisesti lähiseuden asukkaille. Palstoja voidaan luovuttaa vain yksi  ruokakuntaa kohden.

Uusia tiedotteita

Hinnat:

suursäkki  1000 litraa   250,00 euroa

pieni säkki  80 litraa     20,00 euroa

Erikseen toimitettuna pienet säkit, minimi tilaus 4 säkkiä.

Niin kauan kun tuotetta on saatavilla.

Yhteistyöterveisin

Oy Finenerco Ab

Pollen parasta tilaukset puhelimitse tai sähköpostilla. Pollen parasta tilaukset  asko.kiiskinen@kolumbus.fi tai 0400 675548.

Linkkikuvakkeiden kautta pääset helposti haluamaasi osioon.