Opiskelijoiden sivut

BlogiKuvatOta yhteyttä

Tällä sivulla julkaistaan opiskelijoiden omia  mietteitä, kirjoituksia, kuvia ja videoita.

Voit toimittaa niitä sähköpostitseopistolaisyhdistys.hel@gmail.com

Osa artikkeleista on julkaistu Oppisviesti-lehdissä.

Blogi sisältää kirjoituksianne.

OSALLISTUMISTA JA OSALLISUUTTA

Tervehdys työpöytäni ääreltä.

Oli ihanaa olla mukana SATA LASISSA Helsingin työväenopiston opistolaisyhdistys ry:n
100-v juhlavuoteen tähtäävässä virittäytymis - ja ideointipäivässä Opistotalon Helsinginsalissa.
Olin mukana organisaattorina, mahdollistajana ja opiskelijana sekä Opistolaisyhdistyksen hallitusjäsenenä  "täysin rinnoin ja sydämeni kyllyydestä ". Tiesinhän toki jo vähän etukäteen ohjelmasta. Tilaisuuden vetovastuussa olevakin oli innostunut meistä ja tarpeistamme. Ohjelma kutkutti mukavasti jo ennakkoon. Päivää siivitti vilkas keskustelu, jossa pilkahtivat väittely ja luojan kiitos huumorikin. Annoin ja sain itse paljon. Ryhmätöihin orientoiduttiin monin mielenkiintoisin tavoin. Osallistumista ja osallisuutta oli ilmassa koko päivän ajan.

Kiitos kaikille tärkeään päiväämme osallistuneille ja myös niille, jotka eivät päässeet syystä tai toisesta paikalle, mutta olivat hengessä mukana. Keskustelu jatkukoon!
Tulemme palaamaan  HTO ry:n  100- juhlavuotemme aiheisiin, tapahtumiin ja mitä ikinä myöhemmin syntyykään yhteisissä toiminnoissamme ja kerromme niistä tiedotteissamme, kotisivullamme, jäsenkirjeessä, facebookissa ja muissa yhteyksissä sekä Oppisviesti-lehdessä.

Kiitos Oppiskahviolle palvelusta, joka osui niin kohdalleen, aamukahvista ja maittavasta keittolounaasta . Kiitos kirjastonhoitajalle,  joka etsi opiston kirjaston tallenteista jo julkaistun "Opiskelumuistumia vuosikymmenten takaa " - esseen vuodelta 2013, jonka tervetuloa puheessani luin.
Liitteenä päivän ohjelma.

Tuula Halmirinne

MS Word -tiedostoSataLasissa011019.docx (26 kB)
Päivän ohjelma