Seniorit

Opistolaisyhdistyksen senioritoiminnan tavoitteena on toimia senioriopiskelijoiden yhdyssiteenä, tarjota ajankohtaista tietoa, virkistystä ja palveluja ja osaltamme  luoda edellytyksiä seniori-ikäisten vireään ja toiminnalliseen  elämään.

Senioritoiminnan tavoitteena on myös seniori-ikäisten elämänlaadun parantaminen ja yksinäisyyden poistaminen.

Oppiskahvion tapaamiset:

Kunhan tämä korona on selätetty niin järjestämme taas vapaamuotoisia yhteisiä tapaamisia senioriopistolaisille  Opistotalon Oppiskahviossa. Helsinginkatu 26, 2. kerros (hissi on).

Kahvittelun lomassa kerrotaan kuulumiset, lauletaan yhdessä tuttuja lauluja vuosien varrelta ja kerrotaan tarinoita. Tapaamisissa on mahdollisuus opiskelijoiden esiintymisiin yhteiseksi virkistykseksi.

Tilaisuuksissa pyritään järjestämään lyhyitä alustuksia opiskelijoiden toiveiden mukaan. Tavoitteena on järjestää tapaamisia kaksi-kolme kertaa lukukausien aikana sovittuina lauantaipäivinä, jolloin myös kahvio on avoinna. Kahvion henkilökunta järjestää tilaisuuksien tarjoilun. Jokaisella on  myös mahdollisuus esittää ohjelmaa.

Hyödyllisiä linkkejä ja artikkeleita-osio tarjoaa ajankohtaista ja kiinnostavaa tietoa eri järjestöjen ja Helsingin kaupungin senioreille suunnatuista tapahtumista ja palveluista.

Tule mukaan kehittämään senioritoimintaa!

Senioritoimintaan voi tulla mukaan ota yhteyttä-osiossa.

Yhteyshenkilö Raili Salonen
puh 09-3251629 raili.irene@luukku.com