Seniorit

Tule mukaan senioritoimintaanArtikkeleita ja linkkejäOta yhteyttä

Opistolaisyhdistyksen senioritoiminnan tavoitteena on toimia senioriopiskelijoiden yhdyssiteenä, tarjota ajankohtaista tietoa, virkistystä ja palveluja ja osaltamme  luoda edellytyksiä seniori-ikäisten vireään ja toiminnalliseen  elämään.

Senioritoiminnan tavoitteena on myös seniori-ikäisten elämänlaadun parantaminen ja yksinäisyyden poistaminen.

Oppiskahvion tapaamiset:

Järjestämme senioriopistolaisille vapaamuotoisia yhteisiä tapaamisia Opistotalon Oppiskahviossa Helsinginkatu 26, 2. kerros (hissi on).

Kahvittelun lomassa kerrotaan kuulumiset, lauletaan yhdessä tuttuja lauluja vuosien varrelta ja kerrotaan tarinoita. Tapaamisissa on mahdollisuus opiskelijoiden esiintymisiin yhteiseksi virkistykseksi.

Tilaisuuksissa pyritään järjestämään lyhyitä alustuksia opiskelijoiden toiveiden mukaan. Tavoitteena on järjestää tapaamisia kaksi-kolme kertaa lukukausien aikana sovittuina lauantaipäivinä, jolloin myös kahvio on avoinna. Kahvion henkilökunta järjestää tilaisuuksien tarjoilun. Jokaisella on  myös mahdollisuus esittää ohjelmaa.

Muuta toimintaa:

Tavoitteena on järjestää toivottu kevätretki johonkin lähialueen kohteeseen. Asiasta tiedotetaan tällä sivulla ja ajankohtaista- osiossa. Opistolaisyhdistyksen retkitarjontaan voi tutustua retkiohjelmasta.

Hyödyllisiä linkkejä ja artikkeleita-osio tarjoaa ajankohtaista ja kiinnostavaa tietoa eri järjestöjen ja Helsingin kaupungin senioreille suunnatuista tapahtumista ja palveluista.

Tapahtumia voi bongata myös tapahtumia-osiosta.

Tule mukaan kehittämään senioritoimintaa

Senioritoimintaan voi tulla mukaan tule mukaan senioritoimintaan-osiossa

Voit myös ottaa yhteyttä Railiin.

Yhteyshenkilö Raili Salonen
puh 09-3251629 raili.irene@luukku.com

Seuraava seinoritapaaminen  Opistotalolla, oppiskahviossa  lauantaina 9.11. kello 12.

FM Hannele Koli-Siiteri kertoo tapaamisessa  aiheesta Claes Anderssonin elämä ja tuotantoa:  kirjailija, muusikko, jalkopalloilija, ihminen

Tervetuloa joukolla mukaan.