Puola 4-ryhmä

Oheistan valokuvan, jonka otti iltavahtimestari Abdi Osman Työväenopiston Puola 4-ryhmästä, kun se Helsingin Työväenopiston ensimmäisenä oli lukenut Suomessa laaditun Po prostu 2-oppikirjan loppuun. Ryhmä kokoontuu tiistaisin 17.45-19.15 Jalavatiellä Meilahden ala-asteen tiloissa. Vasemmalta opiskelijat Marko Laaksonen, Toni Kymäläinen, Brian Fleming, Pirjo Valkeapää, Kristina Wesolowski, Katri Jaatinen-Pylkkö, Anni-Marja Riikinsaari, Tiina Kemppinen ja Kati Jääskeläinen. Tarja Nieminen oli valitettavasti poissa silloin. Oikealla opettaja Holger Thors pitää oppikirjan ensimmäistä osaa, Po prostu 1, kädessään (po prostu = yksinkertaisesti). Kahdella ryhmän jäsenellä on juuri loppuun luettu oppikirja kädessään. Hyvällä yhteistyöllä on päästy näin pitkälle. Tämän raportin Opistolaisyhdistykselle laati opettaja Holger Thors.