Retkeily

Retkeilytoimikunta järjestää paikallisretkiä ja matkoja museoihin, näyttelyihin, teattereihin ja muihin mielenkiintioisiin kohteisiin.

Uusia tai tarkennettuja  sekä peruuntuneita retkiä  löytyy linkin takaa.

Ilmoittautuminen  sähköpostilla retken  vetäjälle.

Ilmoita myös, jos sähköpostiosoitteesi muuttuu.

Jos et halua meiltä enää postia niin ilmoita siitä

sipsukoponen@hotmail.com

Kun ilmoittaudutte johonkin tilaisuuteen, lukekaa siitä kertova viesti tarkkaan.

Kovin moni jättää vastauksestaan pois esimerkiksi pyydetyn puhelinnumeron. Sitä ei kysytä huvin vuoksi, vaan siltä varalta, että viime hetkessä tulee jokin yllättävä aikataulun-, paikan- tai muu muutos, josta tiedottaminen sähköpostissa saattaa jäädä lukematta.

Samoin ruokarajoitteet, ne unohdetaan kertoa ennakkoon.

Vaikka ilmoitamme viimeisen ilmoittautumispäivän, se ei tarkoita, että paikkoja olisi siihen asti saatavilla. Edelleen esim. museoihin on rajattu osanottajamäärä, usein vaan 10 henkilöä.

Kannattaa huomioida, että teatteriretket pitää vahvistaa ja maksaa 4 viikkoa ennen esitystä. Bussiretket tulee yleensä vahvistaa 3 viikkoa ennen retkeä, kun niissä on ruokailu niin hankintaan tulee varata aikaa.

Jos joudut perumaan retken, voit aina itse hommata tilallesi jonkun tuttusi mutta muista ilmoittaa siitä retken vetäjälle. Emme palauta maksua kuin siinä tilanteessa, että tilalle saadaan toinen henkilö. Palautustilanteessa pidätämme maksusta 5,00 € toimistokuluja 1.9.2021 lähtien. Kannattaa hankkia matkavakuutus, jossa on peruutusturva.

Jos et enää halua meiltä postia niin ilmoita siitä sipsukoponen@hotmail.com

Tule mukaan  suunnittelemaan uusia retkiä ja matkoja tai muita mielenkiintoisia tutustumiskohteita.

Uutuutena järjestämme polkupyöräretkiä.