Palstaviljely

Kevätkirje 2021 on postitettu  tai lähetetty sähköpostiosoitteeseenne

Joillakin viljelijöillä on sähköpostiosoite, joka ei toimi. Kannattaa tsekata, jos palstakirjettä ei kuulu.

Muista osoitteenmuutos

Vuosaaren Uutelassa on opistolaisyhdistykselle vuokrattu puutarhapalsta-alue. Palstatoimintaa organisoi palstatoimikunta yhdistyksen hallituksen alaisuudessa. Toimikunta hoitaa ja hallinnoi sekä valvoo käyttö- ja hoito-ohjeiden noudattamista. Palstaviljelijät asioivat  palstatoimikunnan kanssa. Painikkeiden takaa  ja vasemmasta palstasta pääset sivun muihin osioihin.

Onko sinulla kysyttävää, kerrottavaa, mitä vaan. Ota yhteyttä.

Vapautuvat palstat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä jonotuslistalta ensisijaisesti lähiseuden asukkaille. Palstoja voidaan luovuttaa vain yksi  ruokakuntaa kohden.

Viljelijät saavat  maalis-huhtikuussa palstakirjeen , jossa kerrotaan kesän toiminnasta tarkemmiin ja annetaan yleisiä toimintaohjeita. Kevätkokouksessa jaetaan informaatiota, annetaan puutarhaneuvontaa ja keskustellaan yhteisistä asioista.

Puuhakasta toimintaa on tarjolla esimerkiksi kesän ja syksyn palstatalkoissa, jossa huolehditaan alueen kunnossapidosta  talkoomuonituksen kera.

Muita hauskuuksia järjestetään mahdollisuuksien mukaan; niin retkiä kuin neuvontatilaisuuksiakin.

Haluatko palstaviljeliäksi?

Palstaviljelijänä sitoudut noudattamaan sekä palstaviljelyohjeistusta että kaupunkiympäristön toimialan yleisiä ohjeita palstaviljelijöille.

Tutustu myös facebook-sivuumme Uutelan palstat