Palstaviljely

Vuosaaren Uutelassa on opistolaisyhdistykselle vuokrattu puutarhapalsta-alue. Palstatoimintaa organisoi palstatoimikunta yhdistyksen hallituksen alaisuudessa. Toimikunta hoitaa ja hallinnoi sekä valvoo käyttö- ja hoito-ohjeiden noudattamista. Palstaviljelijät asioivat  palstatoimikunnan kanssa. Painikkeiden takaa  ja vasemmasta palstasta pääset sivun muihin osioihin.

Onko sinulla kysyttävää, kerrottavaa, mitä vaan. Ota yhteyttä.

Puuhakasta toimintaa on tarjolla esimerkiksi kesän ja syksyn palstatalkoissa, jossa huolehditaan alueen kunnossapidosta  talkoomuonituksen kera.

Muita hauskuuksia järjestetään mahdollisuuksien mukaan; niin retkiä kuin neuvontatilaisuuksiakin.

Muista osoitteenmuutos

Joillakin viljelijöillä on sähköpostiosoite, joka ei toimi. Kannattaa tsekata, jos palstakirjettä ei kuulu.

Vapautuvat palstat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä jonotuslistalta ensisijaisesti lähiseuden asukkaille. Palstoja voidaan luovuttaa vain yksi  ruokakuntaa kohden.

Haluatko palstaviljeliäksi?

Palstaviljelijänä sitoudut noudattamaan sekä palstaviljelyohjeistusta että kaupunkiympäristön toimialan yleisiä ohjeita palstaviljelijöille.

Tutustu myös facebook-sivuumme Uutelan palstat